Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Tu można prowadzić dowolne dyskusje
Awatar użytkownika
Kluskowa
Administrator
Posty: 7615
Rejestracja: 05 mar 2017, 7:19
Gender:
Kontakt:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 35592Post Kluskowa »

Dead Space na PlayStation 3. :wstyd:
Fallen, fallen is Babylon
Wiktoria
Zaprzyjaźnieni
Posty: 633
Rejestracja: 03 cze 2021, 10:52
Zawód: poławiacz pereł
Gender:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 35598Post Wiktoria »

A ja z kolei zrobiłam sobie już prezent świąteczny - kredki pastelowe i bloki do pasteli. Mam tylko nadzieję, że wena artystyczna jeszcze do mnie wróci, bo póki co poleciała w Kosmos.
Awatar użytkownika
Kluskowa
Administrator
Posty: 7615
Rejestracja: 05 mar 2017, 7:19
Gender:
Kontakt:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 35612Post Kluskowa »

Wiktoria pisze: 22 lis 2021, 18:42 A ja z kolei zrobiłam sobie już prezent świąteczny - kredki pastelowe i bloki do pasteli. Mam tylko nadzieję, że wena artystyczna jeszcze do mnie wróci, bo póki co poleciała w Kosmos.
Artblock to niestety częsta przypadłość. ;) Ale miejmy nadzieję, że minie. Na moim artystycznym Discordzie bawimy się w Secret Santa - każdy rysuje komuś prezent-niespodziankę. Wprawdzie termin jest do 23 grudnia, ale ja już się biorę za mój rysunek. :)
Fallen, fallen is Babylon
Awatar użytkownika
karuna
Zaprzyjaźnieni
Posty: 1492
Rejestracja: 30 mar 2017, 20:52
Lokalizacja: Ziemia teraz
Zawód: specjalista
Gender:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 35621Post karuna »

Kupiłem babci na święta 3 pak skarpetek (po parze z wełny jaka, wielbłąda i owiec mongolskich). XD
Awatar użytkownika
Stefan
Zaprzyjaźnieni
Posty: 5405
Rejestracja: 01 mar 2017, 21:57
Lokalizacja: Jaskinia xd
Zawód: Bałwan
Gender:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 35944Post Stefan »

Kupiłem TV LG 43NANO753PR

To mój pierwszy tv 4k ale nie będę na nim oglądał telewizji tvn np. bo tvn to telewizja szatana xd
A poważnie to kupiłem go do oglądania filmów np. na amazon prime video (polecam to vod) czy YT ;)

Może nie jest duży bo 43 cale ale mi taki starczy, bo będę go oglądał z około dwóch metrów.

Już nie mogę się doczekać a będzie u mnie w domu w tą sobotę :)
Awatar użytkownika
Andwer
Gospodarz
Posty: 3262
Rejestracja: 27 lut 2017, 8:53
Gender:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 35950Post Andwer »

Ja też mam LG i też ok tyle samo cali. Jestem z niego zadowolony. Dałem trzy lata temu ok 3tyś zł z ciekawymi funkcjami i zajebistą jakością ekranu. Do nowych telewizorów cały czas dodają nowe funkcje
Przyjemnego oglądania.
Awatar użytkownika
Stefan
Zaprzyjaźnieni
Posty: 5405
Rejestracja: 01 mar 2017, 21:57
Lokalizacja: Jaskinia xd
Zawód: Bałwan
Gender:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 35953Post Stefan »

Andwer pisze: 02 gru 2021, 2:24 Przyjemnego oglądania.
Dzięki :)

Nie dawno kupiłem mamie PHILIPS 32

Jak dla niej to super tv i dla mnie też choć ma tylko a może aż full hd to ten obraz jest naprawdę ostry a służy głównie do oglądania telewizji.
Jest z niego zadowolona wcześniej też miała philipsa ale 24 cale i hd a był już dość stary około 10 lat i już miał zajechaną matrycę.

A tv LG dla mnie pewnie też będzie super Tu pełny opis na stronie producenta ;)

Fajne jest to że można nagrywać na usb, ma bluetooth,4k,wifi a pilot działą jak myszka i można jakimiś funkcjami sterować głosem i zadawać pytania temu tv. Fajne jest to że ma przeglądarkę a i podobno głośniki też dosyć mocne do muzyki i filmów w sam raz :)
Awatar użytkownika
Andwer
Gospodarz
Posty: 3262
Rejestracja: 27 lut 2017, 8:53
Gender:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 35955Post Andwer »

W moim LG też można sterować pilotem jak myszką i do niego mówić, żeby coś szybciej znaleźć w necie lub na youtube

Niedawno tacie kupiłem do sypialni 41 cali Blaupunkt. Dałem za niego ok 1tyś zł i ma w nim wszystko co potrzebuje.
jeszcze wcześniej kupiłem mu TV Panasonic ponad 40 cali do kuchni jego.

Od lat w domu tylko ja kupuję telewizory
Awatar użytkownika
Kluskowa
Administrator
Posty: 7615
Rejestracja: 05 mar 2017, 7:19
Gender:
Kontakt:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 35967Post Kluskowa »

Fajny telewizor, Stefan. :) Miłego użytkowania. :)

My z moim jak trochę zaoszczędzimy (albo i na raty, kto wie :P) też chcemy kupić jakiś porządny TV no i Xbox Series X. :P
Fallen, fallen is Babylon
Awatar użytkownika
Stefan
Zaprzyjaźnieni
Posty: 5405
Rejestracja: 01 mar 2017, 21:57
Lokalizacja: Jaskinia xd
Zawód: Bałwan
Gender:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 35974Post Stefan »

Kluskowa pisze: 02 gru 2021, 13:45 Fajny telewizor, Stefan. :) Miłego użytkowania. :)

My z moim jak trochę zaoszczędzimy (albo i na raty, kto wie :P) też chcemy kupić jakiś porządny TV no i Xbox Series X. :P
Dzięki :)

Na raty 0% taniej i szybciej ;)
Wiktoria
Zaprzyjaźnieni
Posty: 633
Rejestracja: 03 cze 2021, 10:52
Zawód: poławiacz pereł
Gender:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 36032Post Wiktoria »

Kupiłam dwa szkicowniki. Już nie mogę się ich doczekać a zwłaszcza momentu, kiedy zacznę w nich rysować.
Awatar użytkownika
Kluskowa
Administrator
Posty: 7615
Rejestracja: 05 mar 2017, 7:19
Gender:
Kontakt:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 36033Post Kluskowa »

Wiktoria pisze: 04 gru 2021, 10:29 Kupiłam dwa szkicowniki. Już nie mogę się ich doczekać a zwłaszcza momentu, kiedy zacznę w nich rysować.
A ja ostatnio kilka rozdałam, bo mam za dużo. :P A już rzadko kiedy rysuję tradycyjnymi technikami. Oddałam jakiejś osobie z Twittera, która się do mnie zgłosiła.
Fallen, fallen is Babylon
Awatar użytkownika
KingArthur
Zaprzyjaźnieni
Posty: 1475
Rejestracja: 05 sty 2019, 0:05
Lokalizacja: Koniec Świata
Gender:
Kontakt:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 36224Post KingArthur »

Gothic Universal Edition będę męczyć pierwszy raz to. Zajebista kwadratowa grafika :lol: No w uj mnie zadowolił przypierdolić 50zł na takie badziewie :lol:
"Król Artur"
Od lat
Wśród klątw.
Awatar użytkownika
Kluskowa
Administrator
Posty: 7615
Rejestracja: 05 mar 2017, 7:19
Gender:
Kontakt:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 36232Post Kluskowa »

KingArthur pisze: 08 gru 2021, 5:58 Gothic Universal Edition będę męczyć pierwszy raz to. Zajebista kwadratowa grafika :lol: No w uj mnie zadowolił przypierdolić 50zł na takie badziewie :lol:
Ale Gothica to Ty szanuj. Lol Może i po latach wygląda jak kupa, ale to gra legenda. xd
Fallen, fallen is Babylon
Awatar użytkownika
KingArthur
Zaprzyjaźnieni
Posty: 1475
Rejestracja: 05 sty 2019, 0:05
Lokalizacja: Koniec Świata
Gender:
Kontakt:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 36253Post KingArthur »

Kluskowa pisze: 08 gru 2021, 8:44
KingArthur pisze: 08 gru 2021, 5:58 Gothic Universal Edition będę męczyć pierwszy raz to. Zajebista kwadratowa grafika :lol: No w uj mnie zadowolił przypierdolić 50zł na takie badziewie :lol:
Ale Gothica to Ty szanuj. Lol Może i po latach wygląda jak kupa, ale to gra legenda. xd
Słyszałam dla tego zainstalowałam, zrobię kilka questów i się zobaczy /jezyk/
"Król Artur"
Od lat
Wśród klątw.
ODPOWIEDZ