Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Tu można prowadzić dowolne dyskusje
Awatar użytkownika
Kluskowa
Administrator
Posty: 4900
Rejestracja: 05 mar 2017, 7:19
Gender:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 27221Post Kluskowa »

Kupiłam na allegro tani nawilżacz powietrza. Owszem, działa, nawilża i nawet fajnie wygląda, ale co jakiś czas przecieka... Wiem, że po nawilżaczu za 30 zł nie ma co oczekiwać cudów, w instrukcji też piszą, że może czasem przeciekać, no ale kurde nie 3 razy w ciągu kilku godzin... Chińskie badziewie w pełnej krasie.
Nie mam ostatnio szczęścia do zakupów... /bezradny/
We put cameras in the cameras. She'll never suspect.
Awatar użytkownika
Espresso89
Zaprzyjaźnieni
Posty: 889
Rejestracja: 05 sty 2019, 0:05
Lokalizacja: Koniec Świata
Gender:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 27231Post Espresso89 »

Kupiłam sobie dresy dwie pary trochę dużo za duże ale mniejszych nie było a że niska jestem to mam trochę przerabane no ale fajne są i tanie były tylko 40zl para, liczę ile nie pale to 8dni znowu nie pale czyli 8x15 to 120zł mam dresy w sumie za Free /rotfl/ opłaca się pomęczyć trochę.
"Król Artur"
Od lat
Wśród klątw.
Awatar użytkownika
Stefan
Zaprzyjaźnieni
Posty: 4337
Rejestracja: 01 mar 2017, 21:57
Gender:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 27255Post Stefan »

Kupiłem sobie taki obiektyw i jest zajebisty https://www.focusnordic.pl/produkt/106339 Przede wszystkim jest bardzo jasny i daje fajny bokeh. Na nocne strzelanie super :)

Dwie fotki z dzisiaj ;)
Załączniki
DSC01819FORUM.jpg
DSC01819FORUM.jpg (437.77 KiB) Przejrzano 1545 razy
DSC01886FORUM.jpg
DSC01886FORUM.jpg (368.41 KiB) Przejrzano 1545 razy
Awatar użytkownika
Kluskowa
Administrator
Posty: 4900
Rejestracja: 05 mar 2017, 7:19
Gender:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 27280Post Kluskowa »

Ej, powiem Ci, że jak spojrzałam na Twoje stare fotki (mam kilka na dysku, w końcu użyję ich kiedyś jako tła ;)) i teraz jak patrzę na te - jest wielka różnica na plus! Super. :) Obyś był zadowolony. :)
We put cameras in the cameras. She'll never suspect.
Awatar użytkownika
Stefan
Zaprzyjaźnieni
Posty: 4337
Rejestracja: 01 mar 2017, 21:57
Gender:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 27302Post Stefan »

Tak jasnego i ostrego obiektywu jeszcze nie miałem.Jest zajebisty :)
A fotki staram się robić fajne i dzięki za opinie :)
Awatar użytkownika
Kluskowa
Administrator
Posty: 4900
Rejestracja: 05 mar 2017, 7:19
Gender:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 27309Post Kluskowa »

Niech Ci dobrze służy ten obiektyw. :) Życzę wieeeeeeelu udanych fotek. :)
We put cameras in the cameras. She'll never suspect.
Spokojny
Zaprzyjaźnieni
Posty: 159
Rejestracja: 03 lut 2018, 16:11
Lokalizacja: Katowice
Zawód: Pracownik Ochrony
Kontakt:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 27320Post Spokojny »

10 paczek heetsów-140 zł poszło,ale co zrobić palenie kosztuje,moim marzeniem jest nie palić wogule albo zapalić sobie tylko przed snem.Jak wypale te 10 paczek to kupuje tańszą opcje elektronicznego papierosa mianowicie logic compact kosztuje 60 zyla a wkład 8.50 i starcza na cały dzień podobno albo dłużej.Tutaj za cygaretki płacę 14 zł za opakowanie i jedno starcza na pół dnia.Pozdrawiam :)
Michal /kawa/
Awatar użytkownika
karuna
Moderator
Posty: 1115
Rejestracja: 30 mar 2017, 20:52
Lokalizacja: bez znaczenia
Zawód: nic.

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 27479Post karuna »

nowe 2 książki... ponad 1000 stron xd
Spokojny
Zaprzyjaźnieni
Posty: 159
Rejestracja: 03 lut 2018, 16:11
Lokalizacja: Katowice
Zawód: Pracownik Ochrony
Kontakt:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 27481Post Spokojny »

karuna pisze:nowe 2 książki... ponad 1000 stron xd
Miłego czytania :)
Michal /kawa/
Awatar użytkownika
karuna
Moderator
Posty: 1115
Rejestracja: 30 mar 2017, 20:52
Lokalizacja: bez znaczenia
Zawód: nic.

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 27486Post karuna »

dzięki, już powoli czytam
Awatar użytkownika
Stefan
Zaprzyjaźnieni
Posty: 4337
Rejestracja: 01 mar 2017, 21:57
Gender:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 27530Post Stefan »

Takie sandałki kupiłem :D
Dałem 60 zł mniej niż normalna cena i nie, nie dałem się oszukać , bo sprawdzałem w innych sklepach po ile chodzą 8-)
Dzisiaj przyszły i idealnie pasują na moje giry :mrgreen: :)
Załączniki
SANDAŁKI.PNG
SANDAŁKI.PNG (697.21 KiB) Przejrzano 538 razy
Spokojny
Zaprzyjaźnieni
Posty: 159
Rejestracja: 03 lut 2018, 16:11
Lokalizacja: Katowice
Zawód: Pracownik Ochrony
Kontakt:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 27532Post Spokojny »

Fasolka pisze:Takie sandałki kupiłem :D
Dałem 60 zł mniej niż normalna cena i nie, nie dałem się oszukać , bo sprawdzałem w innych sklepach po ile chodzą 8-)
Dzisiaj przyszły i idealnie pasują na moje giry :mrgreen: :)
Niech służą Fasolka :)
Michal /kawa/
Awatar użytkownika
Stefan
Zaprzyjaźnieni
Posty: 4337
Rejestracja: 01 mar 2017, 21:57
Gender:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 27533Post Stefan »

Dzięki Spokojny :)
Awatar użytkownika
Kluskowa
Administrator
Posty: 4900
Rejestracja: 05 mar 2017, 7:19
Gender:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 27546Post Kluskowa »

Ładne buty! /okok/ Wyglądają na wygodne. :) Niech się dobrze noszą. :)
We put cameras in the cameras. She'll never suspect.
Awatar użytkownika
Stefan
Zaprzyjaźnieni
Posty: 4337
Rejestracja: 01 mar 2017, 21:57
Gender:

Re: Zakup który mnie ostatnio zadowolił

Post: # 27561Post Stefan »

Kluskowa pisze:Ładne buty! /okok/ Wyglądają na wygodne. :) Niech się dobrze noszą. :)
Ładne,lekkie i z futerkiem w środku ;)

Dzięki :)
ODPOWIEDZ