Dziś czuję się...

Awatar użytkownika
Kluskowa
Zaprzyjaźnieni
Posty: 2113
Rejestracja: 05 mar 2017, 7:19

Re: Dziś czuję się...

Post: #10341 Kluskowa
16 sie 2018, 21:29

Pobudzona, trochę nerwowa i za bardzo nie wiem o co mi chodzi. :lol: Za niedługo poleci szósty tydzień bez olanzapiny, mózg wciąż się ogarnia po 12 latach brania tego syfu jak widać.
We put cameras in the cameras. She'll never suspect.

Awatar użytkownika
danielek
Zaprzyjaźnieni
Posty: 666
Rejestracja: 29 lis 2017, 6:01
Lokalizacja: Bydgoszcz
Zawód: portier

Re: Dziś czuję się...

Post: #10350 danielek
17 sie 2018, 6:49

Ja też narwany ale po lekach. Tak może być. Siedzę nad rzeką.

Awatar użytkownika
Fasolka
Zaprzyjaźnieni
Posty: 2004
Rejestracja: 01 mar 2017, 21:57
Zawód: Czarownik

Re: Dziś czuję się...

Post: #10354 Fasolka
17 sie 2018, 7:13

Łowisz ryby ? czy tak po prostu oderwać się od realu ? Miłego odpoczynku :)
''Boski prototyp. Mutant, który nie wszedł do masowej produkcji. Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć."

Awatar użytkownika
danielek
Zaprzyjaźnieni
Posty: 666
Rejestracja: 29 lis 2017, 6:01
Lokalizacja: Bydgoszcz
Zawód: portier

Re: Dziś czuję się...

Post: #10358 danielek
17 sie 2018, 9:42

Mam wędkę ale byłem Fasolka oderwać się od Realu. Dziękuję, udanego Piątku.

Awatar użytkownika
Andwer
Gospodarz
Posty: 1840
Rejestracja: 27 lut 2017, 8:53

Re: Dziś czuję się...

Post: #10376 Andwer
19 sie 2018, 8:37

Czuję się dobrze, ale od czasu do czasu dochodzą do mnie złe słuchy o teściu
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia
Jonathan Carroll

Awatar użytkownika
Fasolka
Zaprzyjaźnieni
Posty: 2004
Rejestracja: 01 mar 2017, 21:57
Zawód: Czarownik

Re: Dziś czuję się...

Post: #10380 Fasolka
19 sie 2018, 13:42

:|
A u mnie spokojnie ;)
''Boski prototyp. Mutant, który nie wszedł do masowej produkcji. Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć."

Awatar użytkownika
danielek
Zaprzyjaźnieni
Posty: 666
Rejestracja: 29 lis 2017, 6:01
Lokalizacja: Bydgoszcz
Zawód: portier

Re: Dziś czuję się...

Post: #10382 danielek
19 sie 2018, 15:19

U mnie też luz.

blacktea
Zaprzyjaźnieni
Posty: 265
Rejestracja: 14 mar 2018, 17:00

Re: Dziś czuję się...

Post: #10383 blacktea
19 sie 2018, 19:18

U mnie średnio. Choć zazwyczaj jest kijowo. Wiec w sumie dobrze :)
Naleśnikiem się nie ogolisz.

Awatar użytkownika
Seyla
Zaprzyjaźnieni
Posty: 244
Rejestracja: 12 kwie 2018, 0:51
Lokalizacja: Znienacka :) Zartuje, Warszawa :)

Re: Dziś czuję się...

Post: #10386 Seyla
20 sie 2018, 3:49

Czuje sie dobrze :)
Albo znajdziesz drogę, albo ją zbudujesz

http://www.seline.pl - moje forum :)

Awatar użytkownika
danielek
Zaprzyjaźnieni
Posty: 666
Rejestracja: 29 lis 2017, 6:01
Lokalizacja: Bydgoszcz
Zawód: portier

Re: Dziś czuję się...

Post: #10392 danielek
20 sie 2018, 6:07

Też mi ok.Normalnie wyzdrowiałem i mam wakacje dalej.

Awatar użytkownika
Kluskowa
Zaprzyjaźnieni
Posty: 2113
Rejestracja: 05 mar 2017, 7:19

Re: Dziś czuję się...

Post: #10413 Kluskowa
20 sie 2018, 18:36

Gorąco na dworze, ale jakoś trzeba dalej brnąć do przodu :)
We put cameras in the cameras. She'll never suspect.

Awatar użytkownika
karuna
Moderator
Posty: 600
Rejestracja: 30 mar 2017, 20:52

Re: Dziś czuję się...

Post: #10565 karuna
30 sie 2018, 23:10

Spokojnie, sennie.
chwila radości rozświetla wieki smutku ...
praca nad sobą to wysiłek włożony w realizację nadziei

Awatar użytkownika
danielek
Zaprzyjaźnieni
Posty: 666
Rejestracja: 29 lis 2017, 6:01
Lokalizacja: Bydgoszcz
Zawód: portier

Re: Dziś czuję się...

Post: #10580 danielek
31 sie 2018, 6:31

Mi dobrze.Dopiero 06:31

Awatar użytkownika
Seyla
Zaprzyjaźnieni
Posty: 244
Rejestracja: 12 kwie 2018, 0:51
Lokalizacja: Znienacka :) Zartuje, Warszawa :)

Re: Dziś czuję się...

Post: #10593 Seyla
31 sie 2018, 13:25

Czuje sie fajnie :)
Albo znajdziesz drogę, albo ją zbudujesz

http://www.seline.pl - moje forum :)

Awatar użytkownika
danielek
Zaprzyjaźnieni
Posty: 666
Rejestracja: 29 lis 2017, 6:01
Lokalizacja: Bydgoszcz
Zawód: portier

Re: Dziś czuję się...

Post: #10598 danielek
31 sie 2018, 14:49

Seyla pisze:Czuje sie fajnie :)

Oł je git ;)


Wróć do „Zdrowie, medycyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość