Zmniejszenie dawki

Awatar użytkownika
Vivi
Bywalec
Posty: 57
Rejestracja: 10 sie 2020, 15:31
Gender:

Re: Zmniejszenie dawki

Post: # 29729Post Vivi »

Na szczęście znalazłem Olanzapinę 10 mg to będę brał, bo trochę słabo to wygląda xd
Tup
Zaprzyjaźnieni
Posty: 1147
Rejestracja: 02 lut 2018, 19:48

Re: Zmniejszenie dawki

Post: # 29730Post Tup »

a co się dzieje?
Awatar użytkownika
Vivi
Bywalec
Posty: 57
Rejestracja: 10 sie 2020, 15:31
Gender:

Re: Zmniejszenie dawki

Post: # 29772Post Vivi »

Źle się czułem, ale bez objawów psychotycznych. Już jest ok :)
Tup
Zaprzyjaźnieni
Posty: 1147
Rejestracja: 02 lut 2018, 19:48

Re: Zmniejszenie dawki

Post: # 29783Post Tup »

Na dawce większej też można zle się czuć.
Awatar użytkownika
Kluskowa
Administrator
Posty: 5188
Rejestracja: 05 mar 2017, 7:19
Gender:

Re: Zmniejszenie dawki

Post: # 29817Post Kluskowa »

Grunt to umieć obserwować siebie i zaraz reagować jak coś złego się dzieje :)
We put cameras in the cameras. She'll never suspect.
markus
Początkujący
Posty: 20
Rejestracja: 06 wrz 2020, 16:23

Re: Zmniejszenie dawki

Post: # 30014Post markus »

Witam. Przyjmowałem rispolept w dawce max 8mg doba w szpitalu, na chwile obecna przeszedłem na olanzapine 7,5mg/noc. Mam pytanie odnośnie emocji i uczuć. Niestety od momentu zażywania lekarstw niestety nie potrafię ich odczuwać. Czy stan ten się zmieni w momencie odstawienia lekarstw za zgodą lekarza ? Czy to wina neuroleptyków , które zażywałem? Czy kiedy kolwiek bede potrafił odczuwać je jak przed chorobą ponownie ? Jak sprawda wygląda? Dodam , że na chwilę obecną przy dawce 7,5mg olanzapiny czuje się okej nie mam jakichkolwiek urojeń czy też lęków. Z góry dziękuję za odpowiedz. Spokojnego dnia życzę.
ODPOWIEDZ